IPIF2024 | Rivuluzione Verde, Politica prima: Nove tendenze in a pulitica di imballaggio in Europa Centrale

Cina è l'UE sò stati impegnati à risponde à a tendenza globale di u sviluppu ecunomicu sustinibili, è anu realizatu una cooperazione mirata in una larga gamma di spazii, cum'è a prutezzione di l'ambiente, l'energia rinnuvevule, u cambiamentu climaticu è cusì. L'industria di l'imballaggio, cum'è un ligame impurtante, hè ancu sottumessu à cambiamenti senza precedente.

I dipartimenti pertinenti in Cina è in Europa anu publicatu una seria di pulitiche è regulamenti destinati à prumove l'innuvazione, a prutezzione di l'ambiente è u sviluppu intelligente di l'industria di l'imballaggio, chì face ancu chì l'industria di l'imballaggio face più è più sfide purtate da e lege è regulamenti. Dunque, per l'imprese cinesi, in particulare quelli chì anu piani di cummerciu d'oltremare, anu da capisce attivamente u quadru di a pulitica ambientale di a Cina è l'Europa, per aghjustà a so direzzione strategica in linea cù a tendenza è acquistà una pusizioni favurevule in u cummerciu internaziunale.

Parechji lochi in Cina anu publicatu novi pulitiche, è hè imperativu di rinfurzà a gestione di l'imballaggi

L'intruduzioni di e pulitiche di l'industria à u livellu naziunale per sustene è guidà hè un fattore di guida impurtante per u sviluppu di imballaggi sustinibili. Nta l'ultimi anni, a Cina hà successivamente promulgatu i "Metudi è Linee di Evaluazione di l'Imballaggi Verdi", "Opinioni nantu à l'accelerazione di l'istituzione di regulamenti è sistemi pulitichi di Pruduzzione è Cunsumu Verdi", "Opinioni nantu à u rinfurzà più u cuntrollu di a contaminazione plastica", "Avvisu nantu à Rinforzà ancu u cuntrollu di l'imballazione eccessiva di i prudutti "è altre pulitiche.

À mezu à elli, e "Restrizioni à l'eccessivu di imballaggio di i bisogni di merchenzie per l'alimentariu è di i cusmetichi" emessi da l'Amministrazione Generale di Supervisione di u Mercatu hè statu formalmente implementatu u 1 di settembre di questu annu dopu un periodu di transizione di trè anni. Tuttavia, ci sò sempre assai imprese ligati in u cuntrollu spot hè statu ghjudicatu cum'è unqualified rapportu vuotu imballaggio, imballaggio eccessivu ancu si pò rinfurzà l'attrattiva di u pruduttu, ma hè un risidui di l'ambiente è risorse.

Fighjemu un pocu di l'attuali materiali di imballaggio innovatori è i casi d'applicazione, pudete truvà chì a bellezza è a prutezzione di l'ambiente ponu esse cunsiderate. Per furnisce una piattaforma per l'utilizatori upstream è downstream di l'industria per amparà è scambià, a IPIF 2024 International Packaging Innovation Conference ospitata da Reed Exhibitions Group hà invitatu u Centru Naziunale di Valutazione di Rischi per a Sicurezza Alimentare, a Sra Zhu Lei, direttrice di a Sicurezza Alimentare. Standards Research Center, i capi pertinenti di DuPont (China) Group è Bright Food Group è altri capi di l'industria da u latu di a pulitica è di l'applicazione. Purtate cuncetti di design d'avanguardia è innovazioni tecnologiche à l'audienza.

In l'UE, i rifiuti di imballaggi ùn anu micca locu per ammuccià

Per l'UE, l'ubbiettivi principali miranu à limità strettamente a quantità di rifiuti di imballaggi in plastica, migliurà a sicurezza è prumove una ecunumia circulare riducendu, riutilendu è riciclà l'imballaggi.

Ricertamenti, parechji cunsumatori anu trovu un novu fenomenu interessante, quandu compranu bevande in bottiglia, truveranu chì u tappu di buttiglia hè fissatu nantu à a buttiglia, chì hè in realtà per i requisiti di a "Direttiva di Plastics d'usu unicu" in u novu regulamentu. A direttiva impone chì da u 3 di lugliu di u 2024, tutti i contenitori di bevande cù una capacità di menu di trè litri devenu avè un tappu fissatu à a buttiglia. Un portavoce di Ballygowan Mineral Water, una di e prime cumpagnie à cunfurmà, hà dettu chì speranu chì i novi tappi fissi anu un impattu pusitivu in l'ambiente. Coca-Cola, una altra marca internaziunale chì domina u mercatu di e bevande, hà ancu introduttu tappi fissi in tutti i so prudutti.

Cù i rapidi cambiamenti in i requisiti di imballaggio in u mercatu di l'UE, e cumpagnie lucali è estere pertinenti anu da esse familiarizati cù a pulitica è seguità u ritmu di The Times. U foru principale IPIF2024 invitarà u Signore Antro Saila, CEO di l'Associazione Finlandese di Packaging, a Càmera di Cummerciu di l'Unione Europea in Cina, u Signore Chang Xinjie, Presidente di u Gruppu di Travagliu Ambientale è altri esperti à u situ per dà un discorsu principale, per discutiri a pianificazione di layout di marche è cumpagnie di imballaggio per a futura strategia di sviluppu sustenibile.

À propositu di IPIF

w700d1q75cmsw700d1q75cms (1)

L'IPIF International Packaging Innovation Conference di questu annu si terrà à Hilton Shanghai Hongqiao u 15-16 d'ottobre 2024. Questa cunferenza combina l'enfasi di u mercatu, intornu à u tema core di "prumuzione di u sviluppu sustinibili, apre u novu mutori di crescita, è migliurà a nova produzzione di qualità" , Per creà dui fori principali di "riunisce tutta a catena di l'industria per prumove u sviluppu sustenibile di l'imballu" è "esplora u potenziale di crescita di a nova produtividade di qualità è segmenti di mercatu". Inoltre, i cinque subforums si focalizeghjanu nantu à "alimentu", "catena di fornitura di ristorazione", "chimica di ogni ghjornu", "apparecchi elettronici è energia nova", "bevande è bevande" è altri segmenti di imballaggio per esplorà novi punti di crescita sottu u ecunumia attuale.

Sughjetti in evidenza:

Da PPWR, CSRD à ESPR, u Quadru Politicu per u cuntrollu di a contaminazione plastica: Sfide è opportunità per l'imprese è l'industria di l'imballaggio sottu i regulamenti di l'UE, u Signore Antro Saila, Presidente di u Cumitatu Naziunale Finlandese per a Standardizazione di l'Imballaggi.

• [Necessità è impurtanza di u riciclamentu di i pari / Ciclu chjusu] U sgiò Chang Xinjie, presidente di u Gruppu di Travagliu Ambientale di a Càmera di Cummerciu Europea in Cina

• [Cambiamentu di u Materiale di Cuntattu Alimentariu sottu u novu Standard Naziunale] Sra Zhu Lei, Direttore di u Centru Naziunale di Ricerca di Norme di Sicurezza Alimentare

• [Flexo Sustainability: Innuvazione, Efficienza è Prutezzione Ambientale] Mr Shuai Li, Manager di Sviluppu di Business, DuPont China Group Co., LTD

À quellu tempu, u situ riunirà più di 900 rapprisentanti di terminali di marca, più di 80 grandi parlanti di caffè, più di 450 imprese di terminal di fornitori di imballaggio, più di 100 rapprisentanti di l'università da l'urganisazioni ONG. Visioni d'avanguardia scambià collisione, materiale high-end una volta in una luna blu! Aspettatevi di scuntràvi in ​​scena per discutiri u modu di "rumpiu voluminu" in l'industria di l'imballaggio!


Tempu di Postu: Set-29-2024