A Cina è l'UE si sò impegnate à risponde à a tendenza mundiale di u sviluppu ecunomicu sustenibile, è anu realizatu una cuuperazione mirata in una vasta gamma di settori, cum'è a prutezzione di l'ambiente, l'energie rinnuvevuli, u cambiamentu climaticu è cusì. L'industria di l'imballaggio, cum'è un ligame impurtante, hè ancu in traccia di cambiamenti senza precedenti.
I dipartimenti pertinenti in Cina è in Europa anu publicatu una seria di pulitiche è regulamenti destinati à prumove l'innuvazione, a prutezzione ambientale è u sviluppu intelligente di l'industria di l'imballaggio, ciò chì face ancu chì l'industria di l'imballaggio affronti sempre più sfide purtate da e lege è i regulamenti. Dunque, per l'imprese cinesi, in particulare quelle chì anu piani cummerciali oltremare, devenu capisce attivamente u quadru di pulitica ambientale di a Cina è di l'Europa, in modu da adattà a so direzzione strategica in cunfurmità cù a tendenza è ottene una pusizione favurevule in u cummerciu internaziunale.
Parechji lochi in Cina anu publicatu nuove pulitiche, è hè imperativu rinfurzà a gestione di l'imballaggi.
L'introduzione di pulitiche industriali à u livellu naziunale per sustene è guidà hè un fattore impurtante per u sviluppu di imballaggi sustenibili. In l'ultimi anni, a Cina hà promulgatu successivamente i "Metodi è Linee Guida di Valutazione di l'Imballaggi Verdi", "Opinioni nantu à l'Accelerazione di a Creazione di Regulazioni è Pulitiche di Produzione è Cunsumu Verdi", "Opinioni nantu à l'Ulteriore Rafforzamentu di u Cuntrollu di l'Inquinamentu Plasticu", "Avvisu nantu à l'Ulteriore Rafforzamentu di u Cuntrollu di l'Imballaggi Eccessivi di e Merce" è altre pulitiche.
Trà elle, e "Restrizioni nantu à l'imballaggio eccessivu di e merchenzie per l'alimentu è i cusmetichi" emesse da l'Amministrazione Generale di a Supervisione di u Mercatu sò state formalmente implementate u 1 di settembre di questu annu dopu un periodu di transizione di trè anni. Tuttavia, ci sò sempre parechje imprese cunnesse in u cuntrollu à campione chì hè statu ghjudicatu cum'è un rapportu di vuoti di imballaggi senza qualificazione, un imballaggio eccessivu chì ancu s'ellu pò migliurà l'attrattività di u pruduttu, hè un sprecu di l'ambiente è di e risorse.
Fighjemu alcuni di i materiali d'imballaggio innovativi attuali è i casi d'applicazione, pudete truvà chì a bellezza è a prutezzione di l'ambiente ponu esse pigliate in contu. Per furnisce una piattaforma per l'utilizatori à monte è à valle di l'industria per amparà è scambià, a Cunferenza Internaziunale d'Innuvazione di l'Imballaggi IPIF 2024 ospitata da Reed Exhibitions Group hà invitatu u Centru Naziunale di Valutazione di i Rischi di a Sicurezza Alimentare, a Sra. Zhu Lei, direttrice di u Centru di Ricerca di i Standard di Sicurezza Alimentare, i dirigenti pertinenti di DuPont (China) Group è Bright Food Group è altri dirigenti di l'industria da u latu puliticu è da u latu di l'applicazione. Purtate cuncetti di cuncepimentu d'avanguardia è innovazioni tecnologiche à u publicu.
In l'UE, i rifiuti d'imballaggio ùn anu micca locu per ammuccià si
Per l'UE, l'ubbiettivi principali sò di limità strettamente a quantità di rifiuti d'imballaggi di plastica, di migliurà a sicurezza è di prumove una ecunumia circulare riducendu, riutilizendu è riciclendu l'imballaggi.
Recentemente, parechji cunsumatori anu scupertu un novu fenomenu interessante: quandu compranu bevande in buttiglia, scopriranu chì u tappu di a buttiglia hè fissatu nantu à a buttiglia, ciò chì hè in realtà per via di i requisiti di a "Direttiva nantu à i plastichi à usu unicu" in u novu regulamentu. A direttiva richiede chì, da u 3 di lugliu di u 2024, tutti i contenitori di bevande cù una capacità inferiore à trè litri devenu avè un tappu fissatu nantu à a buttiglia. Un portavoce di Ballygowan Mineral Water, una di e prime cumpagnie à cunfurmà si, hà dettu chì speravanu chì i novi tappi fissi averebbenu un impattu pusitivu nantu à l'ambiente. Coca-Cola, un'altra marca internaziunale chì domina u mercatu di e bevande, hà ancu introduttu tappi fissi in tutti i so prudutti.
Cù i rapidi cambiamenti in i requisiti di imballaggio in u mercatu di l'UE, e cumpagnie lucali è straniere pertinenti devenu esse familiarizate cù a pulitica è stà à u passu cù The Times. U foru principale IPIF2024 inviterà u Signore Antro Saila, CEO di l'Associazione Finlandese di Imballaggio, a Camera di Cummerciu di l'Unione Europea in Cina, u Signore Chang Xinjie, presidente di u Gruppu di Travagliu Ambientale è altri esperti à u situ per fà un discorsu principale, per discute a pianificazione di u layout di e marche è di e cumpagnie di imballaggio per a futura strategia di sviluppu sustenibile.
À PROPOSITU DI IPIF
A Cunferenza Internaziunale di l'Innuvazione di l'Imballaggi IPIF di quest'annu si terrà à l'Hilton Shanghai Hongqiao u 15-16 d'ottobre 2024. Sta cunferenza combina l'attenzione à u mercatu, intornu à u tema centrale di "prumove u sviluppu sustenibile, apre novi motori di crescita è migliurà a nova pruduzzione di qualità", per creà dui fori principali di "riunisce tutta a catena industriale per prumove u sviluppu sustenibile di l'imballaggi" è "esplorà u putenziale di crescita di novi segmenti di produttività è di mercatu di qualità". Inoltre, i cinque sottofori si concentreranu nantu à "alimentu", "catena di furnimentu di catering", "chimica quotidiana", "apparecchi elettronichi è nova energia", "bevande è bevande" è altri segmenti di imballaggi per esplorà novi punti di crescita in l'ecunumia attuale.
Evidenzià i temi:
Da PPWR, CSRD à ESPR, u Quadru Puliticu per u cuntrollu di l'inquinamentu plasticu: Sfide è opportunità per l'imprese è l'industria di l'imballaggi in u quadru di i regulamenti di l'UE, u Signore Antro Saila, Presidente di u Cumitatu Naziunale Finlandese per a Standardizazione di l'Imballaggi
• [Necessità è impurtanza di u riciclaggio trà pari / Circuitu chjusu] Mr. Chang Xinjie, presidente di u Gruppu di travagliu ambientale di a Camera di Cummerciu Europea in Cina
• [Cambiamentu di u Materiale di Cuntattu Alimentare sottu à a nova Norma Naziunale] Sra. Zhu Lei, Direttrice di u Centru Naziunale di Ricerca di Norme di Sicurezza Alimentare
• [Sustenibilità Flexo: Innuvazione, Efficienza è Prutezzione Ambientale] Sr. Shuai Li, Manager di Sviluppu Cummerciale, DuPont China Group Co., LTD
À quellu tempu, u situ riunirà più di 900 rapprisentanti di terminali di marca, più di 80 grandi oratori di caffè, più di 450 imprese di terminali fornitori di imballaggi, più di 100 rapprisentanti universitari di urganisazioni ONG. Scambiu di punti di vista d'avanguardia, scontru di materiale di alta gamma una volta ogni morte di papa! Aspittemu di scuntrà vi in scena per discute u modu di "rompe u vulume" in l'industria di l'imballaggio!
Data di publicazione: 29 di settembre di u 2024