Buttiglie di vetru sferiche d'essenza da 30 ml
Queste buttiglie sferiche di 30 ml sò ideali per l'imballaggio di picculi volumi di liquidi è polveri. Presentanu una superficia esterna curva chì migliora l'aspettu di e finiture superficiali è di i rivestimenti applicati à u vetru.
I buttigli sò cuncipiti per esse aduprati cù gruppi di puntali contagocce persunalizati. I puntali contagocce sò custituiti da una carcassa in alluminio anodizatu per a durabilità, un rivestimentu internu in PP per a resistenza chimica, un tappu in gomma NBR per una sigillatura senza perdite è un tubu contagocce in vetru à bassu borosilicatu di precisione di 7 mm. I puntali contagocce permettenu una dispensazione misurata precisamente di u cuntenutu di a buttiglia, rendendu l'imballu ideale per concentrati, formulazioni liofilizzate è altri prudutti chì richiedenu dosi chjuche è precise.
E quantità minime d'ordine di 50.000 buttiglie per i tappi di culore standard è 50.000 buttiglie per i tappi di culore persunalizatu indicanu chì l'imballu hè destinatu à a pruduzzione à grande scala. I MOQ elevati permettenu un prezzu unitariu ecunomicu per e buttiglie è i tappi, malgradu l'opzioni di persunalizazione.
In riassuntu, e buttiglie sferiche di 30 ml cù tappi contagocce persunalizati offrenu una suluzione di imballaggio in vetru à bon pattu è visivamente attraente per liquidi è polveri di picculi volumi chì necessitanu un dosaggio precisu. A forma tonda migliora l'attrattiva di e finiture superficiali, mentre chì a cumbinazione di aluminiu anodizatu, gomma è vetru borosilicatu in i tappi contagocce garantisce resistenza chimica, una sigillatura ermetica è precisione di dosaggio. E grande quantità minime d'ordine mantenenu bassi i costi unitari per i pruduttori di grandi volumi.